Majlis Aqiqah Anak Khairuddin Rais

Sunday, February 8, 2009

Assalamualaikum.,..

Saudara khairuddin ajak warga aqrab yang berkelapangan untuk hadir ke Majlis Aqiqah yang akan diadakan pada:

Tarikh: 14 Feb 2009
Hari : Sabtu
Masa : Jam 11 pagi
Alamat :13, Jalan Budiman 4/3, Taman Putra Budiman, 43300, Seri Kembangan, Selangor.

Jadi, kepada sahabat yang nak hadir, sila maklumkan kepada beliau di talian 0133687652.

Jemputan beliau melalui emel aqrab:

Hmm..saya akan buat kenduri aqiqah di rumah saya pada 14 hb Feb ni. Utk geng-geng aqrab KL dan Selangor, atau mana2 zon yang leh datang...saya jemput ke rumah saya yang beralamat di :
13, Jalan Budiman 4/3, Taman Putra Budiman, 43300, Seri Kembangan, Selangor.
Umah saya dekat ngan Gita Bayu..kalau geng2 yang keje putrajaya, mesti biasa ngan Wisma Minlon aka Macy...umah saya masuk kut simpang situ. Kalau shabat2 leh datang, kita leh buat pre-gathering. Utk kehadiran, mintak confirmkan via email...tulis le nama kat mailing list aqrab..senang sket saya nak bajet utk geng2 kita. No phone saya 0133687652.. .
BR
Khairuddin, Mastura dan Raihana

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP